153 emaitza bilaketarentzat
Araututa al dago -r letraz amaitzen diren hitzei —euskal hitzei zein kanpokoei— nola lotu kasu-marka? Modu eskematikoan ematerik bai halako kasuistika praktiko bat?
Nola esan behar da "9 es divisible por 3" / “9 est divisible par 3”. Esapide hauek egokiak al dira?
Biek literatura-tradizioa badute ere, nola idatzi behar dugu euskara batuan: "-(r)en kaltean" ala "-(r)en kaltetan"?; "-(r)en mesedean" ala "-(r)en mesedetan"?
Nola esan behar da: Higiene-baldintza penagarriTAN aurkitu genuen ala Higiene-baldintza penagarriETAN aurkitu genuen?
Zein da perpaus zuzena?:
Irakasleak lana heldu den asteko nahi du / Irakasleak lana heldu den asterako nahi du.
Asteazkeneko, erabakia izan behar dugu nola nahi dugun mozorrotu / Asteazkenerako, erabakia izan behar dugu nola nahi dugun mozorrotu.
Arraio hitzak onartzen al du kasu-markarik? Ala beti doa mugagabean inolako markarik gabe? Honela, alegia:
- Nondik arraio zatoz?
- Nola arraio esan dezakezu hori?
- Zergatik arraio gonbidatu duzu txotxolo hori?
- Zertatik arraio bizi da gizon hori?
- Non arraio utzi ote ditut liburuak!
Nola esan behar da: buruko kalkulua ala buruzko kalkulua?
Zumaiatik egiten dugu galdera. Bertan, santelmoak ospatzen ditugu. Baina nola behar du non/noiz kasuan: santelmoetan ala santelmotan? Bertso jaialdi bat antolatu dugu aurtengo santelmoETAN/saltelmoTAN?
Nola esaten da: Oso ona da matematikan ala Oso ona da matematiketan?
a) NAN ala NA: nola idatzi eta esan beharko genuke?
b) NAN baldin bada aukera, nola/noiz lotu behar zaizkio kasu-markak?
Orrialde honetako dokumentu, zerrenda eta datu-baseak Creative Commons Aitortu-EzKomertziala-PartekatuBerdin baimen baten mende daude.