1 emaitza futurismo bilaketarentzat - [1 - 1] bistaratzen.
Kodea [?] | Data | Proposamena | |
---|---|---|---|
Hiztegi Batuko Lantaldea: | Z4B:EEBS:031 | 2002-03-12 | Lantaldeak besterik gabe onartua |
Ez dugu aurkitu.
futurismo 31: UZEI ("Honi [kubismoari] jarraiki futurismoa sortu zen eta konstruktibismoa gero"), F.J. San Martin 25 (adib.: "Futurismoa kanpoko espazioa menperatzera abailtzen da [...] Gero berriz, estrategia marinettiarra bere baitara bilduko da, futurismoa sendotzeko, antolatzeko, futurismoa herrialde bakar batean egiteko"), Zehar 1993 3 (adib.: "Futurismo italianoak eragina izan zuen dadaisten mugimenduan"), J. Gabilondo ("modernismo klasikoak eta abangoardiek #mdash# futurismoa, surrealismoa, Nouveau Roman-a"), Artearen Historia/DBH ("kolorearekiko gustua fauvismo abangoardiatik hartu zuen, forma geometrikoak kubismotik, garai modernoekiko grina futurismotik..."); futurista (eta kubista-futurista) 21: Azurm ("Neri, mugimendua pintatzeko entseio futurista hura gogara arazten didate"), UnescoAlb 1990 ("bidrierak irudi futurista bitxiz margotuak"), F.J. San Martin 12 (adib.: "iturri futuristaren arabera [...] ikuslego orokorraren, kritikaren eta argitaletxeen interesa unibertso futuristarantz susperterazteko"), Zehar 1993 6 (adib.: "Bizi-errealitate modernoak ezinbestez galdatzen zien artista futuristei beren forma espresiboetan denboraren menpe baldintzatutako fenomeno pertzeptibo aldiberekoetara egokitzea"), Historia eta Artea/DBH ("Umberto Boccioni pintore futuristak, eskultorea ere bazena, forma originala deskonposatu zuen").
futurismo : HiztEn, LurE, Euskalterm 3; futurista : AB38 2, HiztEn, Euskalterm 1 // Ez ditugu aurkitu ap. DFrec, AB50.
futurismo, futurista : ElhHizt, HiruMila, EskolaHE // Ez ditugu aurkitu ap. EuskHizt, Lur EG/CE eta EF/FE, Casve EF, HaizeG BF, Lh DBF, DRA, PMuj DVC.
EIH: - / ElhHizt: + / EskolaHE: +
Azkue Biblioteka eta Artxiboa Euskaltzaindiaren zerbitzura dago. Horrez gainera, zabalik dago ikertzaile ororentzat, eta bere ahalbideen neurrian euskal kultura gaien ikerkuntza eta hedapena sustatzen eta laguntzen saiatzen da.